Difoneu al màxim aquest video ja que és la prova definitiva que demostra l’evidència de les fumigacions així com la implicació d’aeronaus militars en els operatius de fumigació química aèria.
És un video filmat per un pilot en ple vol, ens mostra un primerísim pla d’un avió cisterna militar KC-10 fumigant productes químics al cel de Canadà.
http://www.youtube.com/watch?v=bSSWnXQsgOU
Aneu a la puta merda tots els malparits desinformadors!
Pàgines relacionades
Desinformació sobre els chemtrails
Les estel·les no surten dels motors, es fumigació no pas condensació
Filed under: chemtrails lleida |
Ja era hora que algú ho filmés de ben aprop i ho donés a conèixer.
Doncs sí, ja era hora!
tots els que ens adonem de les fumigacions estavem esperant una prova IRREFUTABLE com aquesta
D’USAFFEKC10 a Tanker Enemy:
merci per la foto
sembla ser que han crackejat el compte de youtube d’aquest paio i ara va soltant comentaris dient que son contrails et cetc (ja ja ja ja)
mes info
http://tankerenemy.blogspot.com/2010/07/tip-vortex-condensations-contrails-and.html
Siii, ja ja ja!!
O els militars l’han obligat a fer canvis…
Bè, què cal fer ara, ¿com s´organitcem per a fer pressió i que es controli el tema?
He encontrado un glifo de piedra tallada hace unas pocas decadas y que está puesto en la misma audiencia provincial de Canatabria (Santander) que os va a interesar, es tremendo. En la Audiencia hay tres puertas, a derecha e izquierda de cada puerta hay tres imágenes a tres alturas diferentes. Las más altas no son del todo legibles por angulo y distancia de visualización. La más recondita, pero paradojicamente allí mismo plantada consiste en dos extrañas calaveras formadas con dos aviones, bombas y chemtrails evidentes. De lejos solo parecen dos desagradables calaveras, pero tras fotografiar con zoom ¡sorpresa!!! quisiera saber a que correo puedo enviaros la imagen en cuestión porque es digna de difundir.
hola rafael, puedes mandarla a chemtrailslleida(arroba)gmail.co
gracias
Hola quisiera saber si estamos todos preocupados por lo mismo porque no se ha hecho llamamiento a firmar la peticion de guardacielos
ei , mb gent! ahi ahi, a muerte contra akets fillsdp! avera sim podeu enviar la imatge akesta d laudiencia provincial!
sisplau, si algú me la pot enviar a peix74@msn.com
merci gent!
QUIN GRAN TREBALL!