FUMIGACIÓ EXTREMA A LLEIDA (dijous 21-10-2010)


Lleida, dijous 21 d’octubre de 2010 FUMIGACIÓ QUÍMICA AÈRIA EXTREMA,

Mitjana de fumigació: 3 chemtrails persistents per minut. Típica fumigació brutal d’octubre, avui ha fet mes “caloreta”, el ramat de ciutadans ignorants no saben que l’increment de temperatura d’avui ha estat causat per l’efecte hivernacle artificial provocat per les tones i tones de productes químics fumigats.

Fixeu-vos bé en la part final del video, es veu una fibra sintètica d’uns 5 metres de llargada enganxada a una farola de Lleida, us recomanem que quan fumiguin tan brutalment, no surtiu al carrer, aquestes fibres son invisibles, segur que n’està ple per tot arreu.


http://www.youtube.com/watch?v=6Yh8LfdeqLc

Àlbum fotos Lleida dijous 21 d’octubre de 2010


27 Respostes

  1. es horrible,
    quina pena, aquesta nit l’han passat també fumigant en la ribera alta-valencia-

  2. aquest mati hi habia molts de nuvols..pero en alguna petita clariana es veien les esteles,ara en una estona mirare a veure com va la cosa.

  3. al Baix Llobregat tambè fumigant amb intensitat, com minim des de les vuit del matì. Veritablement és una pena.

  4. Nada x Valencia, lleban una semana sin fumigar, cielos completamente azules con dispersas nubes bien esponjosas. Un letargo como este, uele a fumigación intensa en los próximos dias. Un abrazoo!!!

    • que suerte, que lo disfruteis!

  5. el ritme de fumigació es EXTREMADAMENT BRUTAL

    de 2 a 4 chemtrails persistents PER MINUT, no paren

  6. Aquest matí ha estat bestial.Han fet una xarxa de esteles al cel. Qué podem fer?

    • hola emi,

      benvinguda al blog, de moment ens hem d’esforçar per que la demes gent se n’adoni d’aquestes barbàries, ara per ara, encara som pocs els que ho sabem

      l’únic bo que tenen aquests operatius de fumigacio tan extrema es que augmenten el nombre de gent desperta i conscient d’aquest crim contra el nostre planeta, contra nosaltres

      una manera de que mes lleidatans i lleidatanes s en’adonin es avisar-los amb cartells
      https://fumiganlleida.wordpress.com/2009/11/07/toda-lleida-lo-tiene-que-saber/

      el que es fonamental es fabricar orgonita, que neteja el cel ràpidament quan fumiguen, aquests son els efectes
      https://fumiganlleida.wordpress.com/gifting-orgonite/efectos-del-orgonite/

      hi ha gent que truca als telefons d’emergencies, 012, policia, etc almenys serveix perque el que contesta el telefon ho sapiga, pero per desgracia no fan gaire cas

      tranquila, que fumigacions tan brutals com les d’avui només son una al mes

      el problema es que els mesos d’octubre, novembre i desembre son molt forts amb fumigacions (pretenen donar sensacio de calor perque es vegui que el canvi clinmatic es real) en aquest periode, el nombre de fumigacions brutals com la d’avui, supera l amitjana d’un amensual, arribant ben be a les 3 mensuals

      en definitiva, que encara queden 10 dies per finalitzar l’octubre segurament tornaran a fumigar com avui un parell de dies mes com a minim

      al novembre tindrem 3 dies com avui

      al desembre 4 dies com avui

      o siui que d’aqui a cap d’any encara ens queden 9 fumigacions extremes

  7. Veig que ha estat un dia asquerós. Mireu el satèlit, a França també han pringat de valent:

    • efectivament, gràcies per la foto pep

  8. confirmat, fumigan aquesta nit, es veuen les esteles als voltants de la lluna. criminals!!!

    • la mare del tano! o sigui que demà mes….

    • Si, han fumigat de nit també, ara el cel està força millor.

      • Són les 00:54 h.

  9. avui tambe seguiexen a bcn

    • a lleida també, desde dilluns que no han parat, segurament ja no pararan fins a final de mes, grrrrrrrr

  10. avui igual
    algunes fotos : http://www.flickr.com/photos/broken_skies/

  11. Hola, las fibras sintéticas que caen de las fumigaciones, ¿como caen? con lluvia o no hace falta que llueva.

  12. La setmana passada, anant a Andorra, estaven fumigan per la zona de Tremp i tot el que seria Lleida. I em vaig adonar d’una cosa que ja vaig vaig veure fa temps: a l’antena de la ràdio del cotxe (la meva és de les antigues d’alumini) s’hi enganxen uns fils que semblen teles d’aranya. Vaig pensar que potser l’antena FM pot atraure aquestes fibres pel tema haarp. Ho vaig tocar i es va desintegrar pràcticament.

    També he notat que només fumiguen quan hi ha núbols. Si no hi ha núbols, només hi ha chemtrails no persistens.

    • Nastre, em penso què les fibres polimèriques sòn a tot arreu. la meva experiència em diu què l’ambient és ple d’aquestes. les veig a les torretes d’el balcó i a l’arbre que hi ha al costat, al bosc i al parc d’el meu barri… l’altre dia agafant bolets pel bosc vaig sortir amb els pantalons empastifats d’aquestes merdoses fibres i quan em vaig adonar les vaig retirar amb un pal , sòn enganxoses i s’arrepleguent res mès què les toques en una boleta amb aspect de xiclet.
      pot ser lògic què quant mès espai recorris mès posibilitat de trobarles.

      • ostras gema, ja no podem ni menjar bolets exempts d’aquesta merda, vas fer alguna foto?

        salut

    • ostras, molt bona observació nastre!

      no vas fer fotos? es possible que les fibres es vegin mes atretes a l’antena metàl·lica, això confirmaria la teoria de que estan esquitxades amb metalls pesants

      fixa-t’hi més amb l’antena del teu cotxe

      salut

      • No surt res a les fotos. Només es veia a contrallum.

  13. Hola,

    Fa un temps que vaig coneixer la vostra web i la veritat que em vaig quedar flipant. Jo no coneixia l’existencia de les fumigacions i ara cada vegada que miro al cel ja veig si han fumiga o no, Però realment de qui són els avions que fumiguen?? qui ho permet aixo?
    es que no ho acabo d’entendre

    • hola karen,

      benvinguda al blog, gràcies per tenir ulls per veure-hi

      pel que fa a de qui son els avions, segurament pertanyen a l’OTA N, testimonis de croàcia i eslovènia afirmen que van començar a fumigar els seus països després de la incorporació a l’O”T=A_ N, mes informacio al seu forum
      http://www.cro-chemtrails.info/forum/default.asp

      aquest avio cisterna pertany a l’exèrcit canadenc
      https://fumiganlleida.wordpress.com/2010/07/19/avio-cisterna-militar-fumigant-quimics-la-prova/

      qui permet això? la O TA_N que es qui controla l’espai aeri europeu

      gràcies per la teva reflexió
      salut

  14. de les fibres trobades el divendres a la tarde buscant bolets no tinc fotos doncs no portava la camera. Si vaig poder fer aquestes ahir al migdia a bcn,

    http://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=104415400142679255531&target=ALBUM&id=5531857924362128417&authkey=Gv1sRgCILU0seM5aHFHQ&feat=email

    la proxima vegada la camera a la cistella i a buscar bolets i merdes químiques. quina pena deu meu!!!

Deixa un comentari

