LA FUMIGACIÓ QUÍMICA AÈRIA MÉS EXTREMA DE LA HISTÒRIA DE LLEIDA
http://www.youtube.com/watch?v=IvlgtGGqOGg
Àlbum fotos Lleida dissabte 13 de novembre de 2010 (64 fotos)
A l’animació satèl·lit, s’aprecia perfectament com Catalunya és literalment MASSACRADA a fumigacions químiques aèries
El motiu més que probable d’aquest operatiu tan salvatge de fumigació química aèria, és la creació d’una atmosfera transitòria conductora que potencia les radiacions HAARP emeses desde totes les antenes de l’est d’europa, incloses les catalanes.
Veient l’animació satèl·lit a nivell d’europa, el front que ens hauria d’haver arribat es queda paralitzat al centre de la península ibèrica, mentre que el front que travessa el nord de frança sí que avança sense problemes.
Aquest comportament irregular del front ha estat silenciat per la meteorologia oficial (al servei dels operatius de fumigació química aèria) en la seva tasca de desinformació del públic general.
El “meteoròleg” protagonista del 150è video del canal lleidainmortal, mostra una manca evident de formació científica en el seu vocabulari, i es que per fer el curs de meteorologia no es requisit tenir un carrera de ciències, també entren amb una carrera de lletres, segurament no ha resolt una integral o derivada en sa vida, no en te ni idea de le condicions necessàries per a la formació dels “cristalls de gel” que ell defensa, segurament es creu el que li fan dir els seus caps. Qualsevol despert el tombaria amb poques preguntes i un parell de videos.
Però per desgràcia nostra, tan sols pel fet de sortir a la tele, el ramat es creu abans a aquest ignorant que a quaslevol persona desperta molt més preparada.
La televisió és tant poderosa que es capaç de fer creure a la gent que fibres sintètiques esquitxades amb metalls pesants i productes químics son en realitat cristalls de gel.
La gran estupidesa humana tanbé els ho posa la mar de fàcil, ja que avui en dia gairebé ningú contrasta informacions ni investiga per ell mateix, acceptant que el que ensenyen a la universitat i el que diuen a la tele, és la veritat absoluta.
Segurament ningú de vosaltres està disposat a aguantar aquestes fumigacions la resta de les vostres vides, espavilem i no ens quedem de braços creuats.
La massiva orgonització de les terres de lleida necessita mínim 2 hores per restaurar el cel al seu estat original en aquest tipus de fumigacions tant salvatges. Com més orgonitzem la nostra terra més reduïrem el temps necessari de restauració en aquests casos extrems.
Fotografies dels moments més dramàtics , passaran a la història de Lleida a llarg plaç.
Pàgines relacionades
Història Chemtrails Lleida
Fumigen Lleida, novembre 2010
Fumigen Lleida, novembre 2009
Fumigen Lleida, novembre 2008
Fumigen Lleida, novembre 2007
Fumiguen Lleida, 2010
Fumiguen Lleida, 2009
Fumiguen Lleida, 2008
Fumiguen Lleida, 2007
Que son els chemtrails? Conceptes i definicions
Que son els chemtrails?
Documentals sobre chemtrails
Desinformació sobre els chemtrails
Qui surt guanyant amb les fumigacions químiques aèries?
Chemtrail ON-OFF: apaguen i encenen els aspersors químics quan volen: FUMIGUEN
D’on surten els avions cisterna que ens fumiguen?
Dissolució i expansió d’un chemtrail
Comparació d’un cel natural versus un cel fumigat
Fumigació de polímers sintètics
Fumigacions a vista de satèl·lit
Les estel·les no venen dels motors: NO es condensació, es fumigació
Maniobres extremes dels avions cisterna que ens fumiguen
Tipus de chemtrails
Tipus de núvols HAARP
Tipos de núvols químics
Reflexos químics dels productes fumigats
Historic chemtrails Lleida
Programació mental subliminal mitjançant publicitat per acceptar els chemtrails com normals
Registre fotogràfic dels avions cisterna que ens fumiguen
Un fumiga i l’altre no: fumigació en equip
Videos time lapse (a camara rapida) de fumigacions
Volen i fumiguen a baixa alçada
Las fumigacions més brutals sobre Lleida
Las fumigacions més brutals sobre Europa
Las fumigacions més brutals sobre Estats Units -Canada
L’orgonització
Com fabricar orgonita
Com fabricar orgonita HHG
Com construir un cloudbuster
Que és l’orgonització?
Resultats de l’orgonització
La neteja orgònica temporal
La frontera orgònica de Lleida
El perímetre orgònic de Lleida
Missions d’orgonització terres de Lleida
Filed under: chemtrails lleida | Tagged: Antenas, aviones, Balàfia, cambio climático, Cappont, Catalunya, chemtrails, chemtrails lleida, control social, Desinformacion, El Segrià, Lleida, nos fumigan, orgon, orgonita, orgonite |
que genials els comentaris de les fotos!! Quina vergonya veure això al cel i que cap polític faci res!!
falta la foto “dels verds”, l’eslogan dels quals és, (no t’ho perdis) “Verd esperança” ja ja ja
7 anys al govern i ni tan sols s’han preocupat per res relacionat amb les constants fumigacions quimiques aèries i de metalls que patim els ciutadans de Catalunya, això si, ja se n’han encarregat de fotre i dilapidar l’activitat econòmica de moltíssims pagesos de les terres de Lleida, que no podran regar ni disposar d’aigua de reg per la gran farsa de les ZEPES.
Estic completament d´acord, la fumigació és BRUTAL!!
Estic fent fotos a Tona… és increïble!!
Per quant de temps estaran mantenint els mitjans de comunicació aquesta farsa? La gent se n´ha de conscienciar JA!!
Teresa
Al bloc del temps de tv3 expliquen que les esteles les fan els avions a 8 km d’alçada i indica un canvi de temps perquè les esteles es formen a una temperatura determinada, i si no, no es formen.
Patètic!
Aquesta teoria queda anulada quan es veuen esteles tenint un anticicló a sobre, com va passar fa uns dies. Avui dia 13 la fumigació es pot considerar extrema, feia dies que no veia tantes esteles quimiques, és casi exagerat.
Hola, estoy en Barcelona, y tambien me he fijado. Hoy la fumigación es brutal, he sacado fotografías, es íncreible!!!!!
Senyooooors! sóc de Santpedor! i quan he mirat el cel a les 13:00 ja no he parat amb tot el dia fins ara 15:51 ESPECTACULAR! Tinc fotos i videos varis i algunes que esgarrifen. Si voleu les puc penjar per aqui pro m’heu de dir com !
1 Saluduuu!
hola telm, benvingut
si vols penjar fotografies aqui, ho pots fer de diverses maneres
si son poques fotos i les vols penjar una a una, entra a http://es.tinypic.com/ cerca la foto i apreta el botó cargar ahora, et demanarà a continuació que omplis una casella de seguretat i espera a que es carregui
un cop s’ha carregat la foto has de copiar el codi que et diu “Dirección HTML para sitios Web” i enganxar-lo en el teu comentari, es visualitzarà directament
si son varies fotos, tens l’opció de registra-te a google mail i crear albums web picassa, però això es mes entretingut
pel que fa als videos et pots registrar a youtube o a vimeo, i pujar el video, després enganxes aqui el codi http del video i el podras compartir amb tothom
la fumigacio tan extrema d’avui, segurament ha servit per crear una atmosfera conductora de les radiacions HAARP emeses desde totes les antenes de catalunya i est d’europa,
radiacions dirigides a parar i destruïr un immens front situat damunt d’espanya
fixeu-vos com el front està bloquejat i no avança cap a Catalunya, fixeu-vos com el front de frança si que avança cap a l’est.

el front a part s’esta trencant en formacions ondulades tipiques de les radiacions HAARP (nord d’espanya)
Extraoridnari!!!!! però no em queda massa clar que son les HAARP
Felicitacions
Molt bona feina 🙂
Ens veiem per aquí
radiacions HAARP
https://fumiganlleida.wordpress.com/chemtrails-que-son/nubes-haarp/
estreta relacio entre les fumigacions i les radiacions haarp
continuen fumigant lleida, es un no parar
la massiva orgonitzacio ho esta netejant tot, LLEIDATANS HEM DE CONTINUAR ORGONITZANT LA NOSTRA TERRA, CADA COP AUGMENTEN MES EL NIVELL DE BRUTALITAT
no es penja :S
proba de copiar i enganxar el codi
Enlace directo para presentaciones
[IMG]http://i56.tinypic.com/6zso46.jpg[/IMG]
borra els misatges en que no s’ha penjat
gràcies i perdó
nose com funciona això de penjar imatges TT
Increïble!!!!!
Aviam 🙂
ara si 🙂
DEU N’HI DO! Montserrat al fons oi?
gràcies per la foto
si tant 🙂 en tinc algunes que realment impresionen espectacular!
Una foto realment curiosa i es que, tots els “avions” deixen l’estela (chemtrails) però curiosament un avió que he vist quan feia les fotografies l’estela desapareixia quasive a l’instant curós no trobeu?
els avins cisterna encarregats de fumigar el nostre cel, de vegades fumiguen fumigacions no persistents, de vegades persistents
tambe poden cambiar de mode no persistent a mode persistent a voluntat
mes info
https://fumiganlleida.wordpress.com/chemtrails-que-son/tipos-de-chemtrails/
MOlt bona explixació
Ens veiem per aquí
Gràcies i a cuidar-se!
la fumigada d’avui ha estat tan brutal què donaven ganes de plorar d’impotència i ràbia. si mès gent no se n’ adona d’aquesta barbàrie que hem vist avui, emigro a marte. ací unes fotos de la tarda,
http://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=104415400142679255531&target=ALBUM&id=5539074797505030001&authkey=Gv1sRgCJDy-uyHjZOYwwE&feat=email
Buenas…
Por si no lo habíais visto todavía, mirad la foto del rapidfire de hoy !!!
Perdon si estaba puesto el link ya…. saludos : )
Per Girona igual, han fumigat moltíssim.
Increibles fotos fets a Calonge expectacular amb explicació de pilot Americá:
http://costabrava.hyves.nl/blog/39243814/Mira_al_Cel_nostra_Costa_Brava_i_el_Mon/0_-C/?pageid=7TDTOTXD7PK4WKKCK
aaaii mare mevaa … estic realment preocupat
impresionant peter, moltíssimes gràcies!
A Barcelona fou acollonant. Totes llarguíssimes, d’horitzó a horitzó, d’est a oest. Totes es creuen i formen malles. El cel blanc. És horripilant…
Deixo la meva aportació. ahir vaig fer la foto d’aquests chemtrails i es veu un que fa una corba molt tancada. Una maniobra com aquesta NO la pot fer un avió comercial de passatgers:

També vull afegir que els dies previs a grans fumigacions, sol haver molta activitat ferroviaria de trens que transporten molts (+ de 40 unitats) enormes tancs de liquids, i altres vagons quadrats:

Hi ha a Granollers una estació en la que tenen un magatzem de dipòsits d’aquests, i el passat divendres, estaven carregant un llarguissim tren amb tancs. Dissabte fumigació massiva, casualitat?
No vull dir que tots els dipòsits siguin productes per fumigar, perquè alguns aniràn repartits per empreses quimiques i tal, però quan hi ha previsions de fumigar, l’activitat augmenta.
Més fotos: http://i52.tinypic.com/inbotx.jpg
No porten identificació externa: http://i53.tinypic.com/264qtye.jpg
Hem de continuar investigant, tenim que desmuntar-los el xiringuito.
pep, sense paraules, gràcies
MOLTISIMES GRACIES PEP junts acabarem amb akets fills de … ens veiem per aqui 🙂
A cuidarsee!
pep impresionant les fotos dels tancs hi ni ha una cosa que es clara els productes quimics els tenen que portar d alguna manera y potser ho fan axi davant de tots nosaltres sense que ningu sospiti res pero aixo que dius que cuan ni ha moviment ferroviari despres ni ha molt chemtrails collons molta casualitat com tu has dit
P.D.No crec en las casualitats..
Aixo dels tancs ma deixat molt tocat
Salud y forsa al canut
Doncs sí, la millor manera d’amagar aquestes operacions és senzillament deixar-les a simple vista. Com moltes altres coses, la gent no pensa en la pura maldat que corre per les altes esferes del poder, i no hi veuen més enllà.
Tornant al tema dels tancs, només falta confirmar que aquests es descarreguen en les instalacions annexes (magatzems de combustibles) als aeroports que donen suport a les fumigacions, sota el nom de “additius” per aviació.
pep, aquest tema és molt important, hauriem d’aclarir alguns punts:
1- és a dir, els tancs de químics estaven emmagatzemats a Granollers, i els dies previs a la massiva fumigació carreguen llargs trens, que surten fora de Granollers oi? per tant cal esbrinar quin és el destí final d’aquests llargs trens, en quina direcció anava el llarg tren farcit de quimics?
2-o sigui, que la materia prima, en aquest cas, se suposa que se sintetitza en indústries de la demarcació de Barcelona, i s’emmagatzema a Granollers oi?
3-o be aquests tancs emmagatzemats a Granollers venen de fora de la demarcació de Bcn?
4-Mitjançant google earth podem esbrinar quins aeroports tenen connexió ferroviària directa, és a dir, que la via arribi DINS de pistes, en una zona inaccessible pel públic, aquesta seria la manera més discreta i efectiva d’omplir els avions cisterna.
5-Una altra opció fóra que un cop el llarg tren carregat de tancs quimics arriba a destí, trailers s’encarreguin del seu transport cap a l’aeroport?
Primerament, el que he exposat són observacions. No conec la opertivitat exacta ni quin tipus de logística fan servir, però confirmo que hi ha més activitat els dies previs a quan hi ha fumigacions.
Et responc punt per punt:
1 i 2- No necessàriament. Els tancs poden arribar en tren o trailers i s’ordenen i classifiquen per després tornar-los a enviar per tren, i alguns per trailers. Normalment pugen i baixen de Girona. El que no sé és si pugen plens i baixen buits o al revés. En direcció a Barcelona, les úniques empreses que he vist que tenen accés a les vies són el magatzem de gas butà /natural, i Alstom (fabricant de trens). S’ha de investigar més…
3- Els tancs tenen marques d’empreses extrangeres, però això no pot significar que el producte sigui extranger.
4 i 5- Massa obvi. Poden descarregar els productes en un lloc diferent i conduïr-los per instalacions subterrànies i tenir surtidors a peu de pista.
PD: els productes que es transporten, no és necessari que siguin els productes finals. Poden ser matèries primes per ser transformades en alguna empresa en els productes que després ens fumiguen.
Ja sé que són moltes opcions, però els que van disenyar aquestes operacions devien estudiar totes possibilitats perquè quedés amagat a la vista de tothom però sense deixar pistes que resultin òbvies.
Recomano llegir aquest document.
Feu clic per accedir a case_orange-5-10-2010-belfort-chemtrails.pdf
Felicitats a tots
No funciona el link 😦
Aviam si demà el puc veure!
Gràcies per la aportació
Ens veiem!
El fenòmen Chemtrail ( que és com es coneixen les esteles químiques que deixen els avions) cada cop és més freqüent i es pot observar a qualsevol lloc de Catalunya. Ens fumiguen.
el meu testimoni d’aquest cap de setmana brutal,
http://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=104415400142679255531&target=ALBUM&id=5539503770089234321&authkey=Gv1sRgCK21hrDl6NC5TA&feat=email
Que hijos de puta que son!! pero el lado bueno es que esto despertara a mas gente, la cantidad de comentarios en esta entrada lo demuestran. Aca en Argentina fumigan mas con chemtrails no persistentes(pero el resultado es el mismo aumento de temperatura y reduccion de lluvias ) asi que la posibilidad de que despierte mas gente se reduce.
Nabudis, tienes razon, lo unico positivo que tienen estas fumigaciones tan salvajes es que aumentan el numero de despiertos
el territorio de catalunya cada dia esta MAS orgonizado, es por ello que no tienen mas remedio que fumigar salvajemente si quieren conseguir sus objetivos
cuanto mas orgonizado esta un territorio mas tienen que fumigar
buenos aires no debe estar muy orgonizado si con chemtrails no persistentes ya tienen suficiente para dejar el cielo blanco y crear el efecto invernadero artificial
os teneis que agrupar para fabricar orgonite masivamente y repartirlo por toda la ciudad, es absolutamente imprescindible
UN ABRAZO
Fumigacions masives tambe per Vic. El capullo de l’Albert Barniol es creu que son esteles de condensació???
a veure si aquesta setmana començo el blog! algunes fotos del dissabte http://www.flickr.com/photos/broken_skies/
diumenge tambe van fumigar, principalment a bcn i amb linies discontinues,pel maresme no tant, vaig veure alguns nuvols iridiscents… vaig ensenyar a un amic les fibres que hi ha a l’herba, i alucinaba no sap dirme que es, pero no creu que ens estiguin fumigant..doncs no se d’on es pensa que surten..
LA PRUEBA DEL CEPILLO para detectar particulas nano y FIBRAS de MORGELLONS
http://trinityeyes.wordpress.com/2010/09/16/la-prueba-del-cepillo-para-detectar-particulas-nano-y-fibras-de-morgellons/
En YouTube me sale: “Este vídeo no se ha procesado aún. ”
[http://www.youtube.com/watch?v=IvlgtGGqOGg]
youtube boicotea, sistematicamente, los videos de lleidainmortal, manipulando el contador de visitas y censurando su visionado en otros países, con la excusa del copyright de la musica.
lo veis desde argentina? dese aquí se ve, aunque se engancha, (grrrrrrr….)
Si, ahora se puede ver.
Impresionantes imágenes… aunque no sé si felicitarlos o darles mis condolencias 😉
Eso que comentás de YouTube, no es ninguna novedad para muchos usuarios.
Cuando se les canta paran el contador de reproducciones, las búsquedas son desviadas hacia videos insignificantes, por cualquier pavada quitan el sonido del video, o directamente no permiten su visualización. Siempre esgrimiendo la sacrosanta ley de copyright.
Así obran los monopolios del NWO. Esta vez de la mano de la troglodita Google.
tienes toda la razon
magistral observacion amigo baires, como siempre 😉
fumiganlleida, molt bó el video, gràcies .
avui al baix llobregat fa un dia fantàstic! fins i tot fa una mica de fresqueta al matí. espero què avui ens deixem en pau!
Salut i orgonite!
Quina sort gema!
aquí a Lleida, avui dimarts 16-N, un escuadro de tres avions cisterna esta fumigant continuament (van donant voltes, sempre son els mateixos) la porció Sud-Oest del cel de Lleida, amb un ritme de fumigació d’aproximadament 15-30 chemtrails per hora, (tot tipus de chemtrails: persistents, semipersistents i no persistents, però sobretot persistents)
per cert, mireu el SAT24, avui estan fumigant SALVATGEMENT LA MEITAT OEST DE LA PENÍNSULA IBÈRICA
Bon vídeo fumiganlleida, el bestiar que hi surt hi dóna un bon complement, 😀 malgrat les fumigacions químiques que són terribles.
barcelona valles oriental, dissabte 13-N
aqui no han parat, segueixen dia i nit
al baix llobregat van fumigar ahir a la tarda i avui dia 17 estan fumigant des de les 8 am.
una mostra d’aquesta fumigada del 17 de novembre de 2010,
http://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=104415400142679255531&target=ALBUM&id=5540430099435316113&authkey=Gv1sRgCN-p9biZkISJ0QE&feat=email
gràcies gema, però no es veuen les fotos
avui dimecres 17-N, Lleida s’ha llevat amb un cel ple productes quimics intencionadament fumigats, però de seguida se’ns ha posat el front al damunt (avui hi ha un megafront que creua la península d’oest a est, la majoria de fronts sempre segeuixen aquesta direcció)
segurament entre les 12 i la una del migdisa us arribrà el front a bcn, no patiu, la cada cop mes massiva orgonització de catalunya enfortirà el front tot i les fumigacions
gaudireu d’un front de nuvols naturals i compactes
salut
no es veuen aquestes fotos d’avui o cap de les que he penjat de picasa??? al meu ordinador si que es veuen, pensava què tothom les podia veure correctament, ???
per cert, el front ja ha arribat al baix llobregat, ara esperem que plogui una mica què falta ens fa!
He fet un clip en Youtube:
http://www.youtube.com/v/vVqH9XgZLgA?version=3
molt bo gràcies
el diumenge 14-N també van fumigar el cel de les terres de lleida, però no tant brutalment, ni de bon tros
tambe van atacar amb haarp els nostres núvols, pero la cada cop més massiva orgonització de les terres de lleida va ajudar als nuvols a no desintegrar-se tot i l’atac haarp
http://picasaweb.google.com/chemtrailslleida/Lleida14112010
“Nuestro hogar, el planeta Tierra no debe convertirse en laboratorio para riesgosos experimentos de geoingeniería”, dice Silvia Ribeiro del Grupo ETC en México, desde la reunión del OSACTT en Nairobi. “El cambio climático causado por humanos ya amenaza nuestras tierras, mares, nuestra producción de alimentos y nuestros derechos. No deseamos embarcarnos en otro peligroso experimento con nuestro planeta. Si piensan que la gente y los gobiernos de Ecuador, Perú y Chile —o cualquier otro lugar en que intenten— quedarán con los brazos cruzados mientras juegan con nuestros océanos, nuestras nubes y el clima, se llevarán una sorpresa. Varios delegados aquí están horrorizados por esos planes.”
http://mundoconmisojos.blogspot.com/2010/11/chemtrails-y-bill-gates.html
alguien a experimentado con un generador de iones negativos o un ozonizador como cloudbuster??