[26-12-2011] Per Sant Esteve canalons mes FUMIGACIONS


Lleida, dilluns 26 de desembre de 2011

Fumigacions persistents, ritme de fumigació baix, mitjana de 2 chemtrails persistents per hora.

algú sap perque fumiguen avui? no hi ha cap front a la vista, potser preparen el terreny per una macro-fumigació per demà 27? demà se sabrà

PARARAN DE FUMIGAR ALGUN DIA?

HAUREM DE SUPORTAR I RESPIRAR AQUESTA MERDA TOTA LA VIDA?

 MENTRE LA GRAN MAJORIA DE LA GENT CONTINUI IGNORANT/PASSIVA SEGUIRAN FUMIGANT SENSE DESCANS

Història Chemtrails Lleida

Fumiguen Lleida, 2011
Fumiguen Lleida, 2010
Fumiguen Lleida, 2009
Fumiguen Lleida, 2008
Fumiguen Lleida, 2007

Que son els chemtrails? Conceptes i definicions

Que son els chemtrails?
Documentals sobre chemtrails
Desinformació sobre els chemtrails
Qui surt guanyant amb les fumigacions químiques aèries?
Chemtrail ON-OFF: apaguen i encenen els aspersors químics quan volen: FUMIGUEN
D’on surten els avions cisterna que ens fumiguen?
Dissolució i expansió d’un chemtrail
Comparació d’un cel natural versus un cel fumigat
Fumigació de polímers sintètics
Fumigacions a vista de satèl·lit
Les estel·les no venen dels motors: NO es condensació, es fumigació
Maniobres extremes dels avions cisterna que ens fumiguen
Tipus de chemtrails
Tipus de núvols HAARP
Destrucció núvols naturals mitjançant mammatus-haarp
Tipos de núvols químics
Reflexos químics dels productes fumigats
Historic chemtrails Lleida
Programació mental subliminal mitjançant publicitat per acceptar els chemtrails com normals
Registre fotogràfic dels avions cisterna que ens fumiguen
Un fumiga i l’altre no: fumigació en equip
Videos time lapse (a camara rapida) de fumigacions
Volen i fumiguen a baixa alçada
Las fumigacions més brutals sobre Lleida
Las fumigacions més brutals sobre Europa
Las fumigacions més brutals sobre Estats Units -Canada

NO PAREU MAI DE FABRICAR ORGONITE!

Lleidatans! lleidatanes! lleida necessita clousbusters! multplicaran la potència orgònica de l’orgonització de Lleida!

Com fabricar un cloudbuster

L’orgonització

Com fabricar orgonita
Com fabricar orgonita HHG
Com construir un cloudbuster
Que és l’orgonització?
Resultats de l’orgonització
La neteja orgònica temporal
La frontera orgònica de Lleida
El perímetre orgònic de Lleida

17 Respostes

  1. Han fumigat molt per Nadal, solstici d’hivern, i no importa que astronòmicament fos el 21 o 23. Van fumigar, la més històrica, el 21 de setembre (potser 23) per l’equinocci de tardor. La hipòtesi més estranya és la més probable. Donen culte al Sol, volen hores de sol, intensitat del sol, encara que no vinguin núvols. Adoren el Sol, com els romans i els egipcis. Són bruixots. Els extraterrestres, en realitat, dimonis, estan entre nosaltres i donen ordres.

  2. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2764901996782.2144781.1084833749&type=1
    Durant tot el matí vaig veure com fumigaven en totes direccions. I, desmentint fonts oficials, no es tractava de contrails dels vols d’esquiadors que aterraven a Alguaire, ja que molts d’aquests avions ni s’apropaven a la zona de l’aeroport.

  3. Bueno, yo soy partidario de que las fumigaciones tienen bastantes más finalidades que las climatológicas o el control del agua (por llamarlo de una forma muy eufemística). A lo largo de año y pico de observación, la única conclusión a la que he llegado con más o menos certeza es que las fumigaciones no parecen responder a unos patrones constantes. No respetan horarios, previsiones o condiciones climatológicas. Y por otro lado me sorprende ver en la web días en los que supuestamente no fumigan, siendo que en mi caso, veo aviones fumigando TODOS los santos días. Otra cosa es que varíe la intensidad, pero producirse, se producen todos los días.

  4. És increïble el que arriba a fer la ignorància. Ja ser que por molt que us ho expliqui no deixareu de creure tot el que expliqueu aqui. De totes formes faré un intent d’explicar-vos una cosa que, amb una mica de coneixements de física i quimica, és evident.

    Per començar comentar que sóc mecànic d’avions i pilot. Totes aquestes linies que veieu pintades al cel pel pas dels avions no és res més que la mateixa substància amb la que es formen els núvols naturals, és a dir, la humitat de l’aire condensada en petites gotes d’aigua visibles per l’efecte del fred. Si us hi fixeu les linies aquestes surten dels motors, els quals no fan més que donar potència i no dispersar líquids “fumigants” com dieu. L’aire que entra al motor pateix un canvi radical de pressió i temperatura. Quan surt del motor, calent, torna a patir un canvi de pressió bestial que fa que la temperatura d’aquest aire baixi radicalment en qüestió de pocs segons, que provoca que l’aigua que conté dissolta es saturi i es converteixi en gotetes d’aigua visible, és a dir, un núvol. Què us penseu que és l’alè sortint de la boca quan fa fred? Sí que és veritat que deixa contaminació, doncs prové de la combustió del combustible, però és el mateix que està passant amb la contaminació dels cotxes. A més, el fum de la combustió és negre i no pas blanc.

    L’efecte de tantes línies creuant el cel no és res més que la ruta dels avions, que es creuen seguint les aerovies, rutes preestablertes pels avions. Mireu aquest link: http://www.landingshort.com/2011/03/03/como-funcionan-las-rutas-aereas/

    Per cert, les esteles surten només a altes alçades, doncs és on més fred fa. I un dia de pluja (quan hi ha molta humitat) es poden veure també sortir de l’arrel i les puntes de les ales, on comença i es trenca la sustentació, durant les maniobres d’enlairament i aterratge.

    • el que resulta increible es que gent suposadament intel·ligent com vostè es cregui la teoria de la sublimació del vapor de l’aigua, senyor mecànic, els reis son els pares

      https://fumiganlleida.wordpress.com/2010/07/19/avio-cisterna-militar-fumigant-quimics-la-prova/

      si vostè es mecànic podria explicar auestes irregularitats?
      https://fumiganlleida.wordpress.com/2010/11/22/els-avions-cisterna-disposen-daspersors-quimics-per-fumigar/

    • El tràfic aeri de Lleida és força curiós: hi ha dies en què és inexistent, i dies en que es concentra tot en poques hores i en direccions totalment diferents.
      No cal que ens expliquis què són els contrails, ja sabem què són. El que trobem curiós és que un avió deixi una sola estel·la des d’una ala i dos des de l’altra (3 motors????), el que trobem curiós és que de vegades les estel·les són intermitents (deixen de funcionar els motors en ple vol a intervals?), el que trobem curiós és que desapareguin els contrails quan ja no passen per sobre de Lleida (llavors ja no cal propulsió?), etc.

    • Destrucció química dels cúmuls:

      Increïble on arriba la ignorància del pilot i mecànic.
      Front desfet pel “vapor” dels avions (ha ha ha!)

  5. Que a estas alturas aún haya desinformadores pululando por internet con la misma cantinela de los ‘contrails’ (porque eso que ha descrito es lo que nos han contado siempre acerca de los contrails) es, y permítame la palabra: R-I-D-Í-C-U-L-O. Si esto es como usted dice, responda a estas preguntas:

    1.- ¿Por qué, en ese caso, se ve claramente aviones soltando estela dando giros imposibles y describiendo rutas de ida y vuelta y giros de vértigo?

    2.- ¿Por qué un mismo avión, que se supone va volando a una misma altura en la cual las condiciones atmosféricas son las mismas, de golpe y porrazo deja de producir estela durante unos pocos segundos, para volver a producirla unos metros más adelante?

    3.- ¿Por qué se producen irisaciones no naturales en el cielo cuando hay concentración de estelas?

    4.- ¿Por qué cuando ha habido un día de intensa actividad chemtrail, ay, perdon… cuando ha habido muchas estelas de agüita, en las siguientes horas hay ocasiones en las que llueven fibras sintéticas?

    5.- ¿Por qué esa supuesta intensidad de tráfico aereo varía tan abruptamente de un día para otro?

    6.- ¿Por qué esos aviones aparecen, como mínimo, de 2 en 2 realizando lso tipos de vuelo que he descrito anteriormente?

    Venga hombre, que esto igual cuela con la vecina del 5º, pero desde luego no con la gente que estamos al tanto de lo que ocurre.

  6. Molt bé, aquesta entrada em quedarà una mica llarga. Començaré preguntat-te en què et bases per esmentar el terme sublimació en aquest context. Si no tinc entès malament la sublimació és el pas d’un material o compost de gas a sòlid i viceversa. Parlant dels contrails no es donen pas aquestes circumstàncies, ja que el vapor d’aigua que surt dels motors és gaseós i quan es satura i es deixa veure és líquid, amb tant poc pes que es queda flotant a l’aire. Després, en alguns casos, degut a la temperatura, aquesta aigua es cristalitza i queda estesa per cel durant bona estona, inclòs hores. No hi ha mai el pas sobtat de gas a sòlid.

    Continuaré amb les “irregularitats”: el primer cas on surten 2 esteles d’una mateixa ala quan a l’altra només hi ha una, si us hi fixeu una mica es veu clarament com l’inici dels dos contrails fa una punxa, el que demostra que prové del mateix punt. Si vingués de dos llocs diferents es crearien dues punxes separades. Si els contrails comencen just després de les ales és perquè l’aire que surt dels motors tarda un cert temps en refredar-se, donant l’efecte que comença a l’ala. A més els motors no estan orientats perfectament paral·lels, ja que la rotació de les turbines crea un moment de gir que es transmet a tot l’avió, pel que els fabricants en solen muntar un lleugerament inclinat cap a un costat per a corregir-ho, cosa que causa que la incidència de l’aire sigui una mica diferent del motor de l’altra ala. A la següent fotografía es pot apreciar com el motor numero 1 (el del costat esquerra) està lleugerament inclinat cap a la part interior de l’avió: http://www.airliners.net/photo/Air-Canada/Boeing-777-233-LR/2043221/&sid=16a32be9d6da298a86b5fc63d6faf873

    “Fumigació amb APU”: l’APU, com bé diu l’escrit de l’enllaç és l’Auxiliar Power Unit, unitat de potència auxiliar. No veig la lletra F de “fumigation” enlloc. L’APU no és res més que una turbina encastada a la punta de la cua de l’avió. L’ús de l’APU es restringeix usualment a terra, ja que l’única utilitat d’aquest aparell és donar energia elèctrica i pneumàtica per a proveïr l’avió d’energia quan els motors estan parats, passant a ser aquests mateixos els que donen electricitat i pneumàtic quan estan engegats. En alguns casos, si no funciona algun sistema d’algun motor, com l’alternador o la vàlvula de pneumàtic d’un motor, es pot utilitzar l’APU en vol per garantir el subministrament amb un sol motor. Llavors, com és que només surt un contrail a la cua i no als motors? l’APU és un motor completament diferent dels motors de les ales, pel que l’escalfament de l’aire i el grau de compressió d’aquest és totalment independent, el que crearà que la temperatura, pressió i grau d’humitat de l’aire que surt per l’APU pot tenir unes característiques diferents dels motors de les ales.

    El tercer cas, i degut a que només es pot veure la imatge ja que el video no existeix, és potser el que s’acosti més a la vostra teoría de chemtrail. Els avions més grans, com son els Boeing 747, 777, 767, Airbus A340, A330 i A300 entre d’altres, disposen d’uns sortidors de combustible a les ales anomenats “fuel jettison o fuel dumping”. Es pot veure en aquesta imatge d’un A340 de Lufthansa, el tub negre que surt del carenat del flap: http://www.airliners.net/photo/Lufthansa/Airbus-A340-311/0271838/&sid=67de81107ca2b7d7e94df8fea8803cb4 No us feu il·lusions ja que les antenetes que es veuen també als carenats no són més que descarregadors d’electricitat estàtica. Bé, el pròposit d’aquests ruixadors de combustible és llançar combustible a l’atmosfera, però no amb intencions conspiratives, ni ecologistes, ni econòmiques, ni bèl·liques, sinó de seguretat. S’utilitzen en cas d’emergència quan l’avió ha de fer un llarg recorregut i despres de l’enlairament té una emergència i ha de tornar a aterrar. El problema de fer aquesta maniòbra tant aviat és que el pes màxim de l’avió a l’aterratge és molt inferior al màxim d’enlairament, ja que si un avió prengués terra amb el pes per sobre del màxim d’aterratge podría partir les potes dels trens d’aterratge, pel que ha reduïr pes com sigui per a fer-ho de manera segura. Com evidentment no es quedarà donant voltes per l’aire fins a consumir el combustible necessari per aterrar durant una emergència, es veu obligat a llançar combustible. De totes formes això mai es fa sobre superfícies poblades, sinó sobre mar o llocs deshabitats en la mesura del possible.

    Múltiples aspersors només s’utilitzen per a regar la gespa del Camp Nou i perdó per l’expressió. També em serveix per a explicar el vídeo del MD-11 gravat en ple vol. L’arrel de les ales (on s’uneix amb el fuselatge) té una major inclinació que la resta de l’ala, pel que la modificació de la pressió de l’ala serà diferent. Per cert, vull fer un parèntesi i demanaré disculpes per no haver-ho fet abans, però veig convenient explicar el perquè els avions volen ja que és possible que molts no ho sapigueu:

    Les ales dels avions són més corvades per sobre que per sota, pel que fan corre més ràpid l’aire per la part superior, cosa que crea una disminució de pressió en vers a sota l’ala. Aquesta disminució de pressió (que comporta una disminució també de la temperatura) crea l’anomenada sustentació, força amb la que s’aguanten els avions a l’aire. Aqui teniu un video molt instructiu: http://www.youtube.com/watch?v=T4NVAf9GCvk Si no us creieu que la sustentació modifiqui tant el flux d’aire al pas de l’avió, mireu aquesta fotografía de com distorsiona els núvols aquest Boeing 747: http://www.airliners.net/photo/AirBridgeCargo-Airlines–/Boeing-747-46NF-ER-SCD/2021990/L/&sid=d88ca0723fcdd0d25fab502b6392d6ea Els remolins es creen per les puntes de les ales on deixa d’haver-hi sustentació.

    Tornant al punt dels contrails al llarg del fuselatge, com l’ala sencera per dalt fa disminuïr la pressió, també fa disminuïr la temperatura, que crea que se saturi l’aigua continguda a l’aire fent-se visible. Aquesta imatge d’un Boeing 747 en enlairament ho mostra: http://www.airliners.net/photo/Asiana-Airlines-Cargo/Boeing-747-48E/2024774/&sid=9da3da6d3d12fe821c384114cdbbab66 Aquest núvol que va simètricament de punta a punta d’ala no és més que la saturació de l’aigua formada per la sustentació. Per tant, si es forma una estela tant gran a lo llarg de l’envergadura és perquè en aquell punt del cel hi ha una temperatura més baixa o més humitat, fent que l’aigua saturi al pas de l’avió.

    Quin és el motiu pel qual les esteles apareixen i desapareixen per a un mateix avió? Doncs com que l’atmosfera no té a tot arreu la mateixa pressió ni temperatura, ja que si no no hi hauria vent ni núvols, quan l’avió entra en una zona més freda o més humida, si la temperatura acompanya i el grau de descompressió de l’aire per la turbina és l’adecuat, es crea un contrail. Al tornar a una zona més seca o més calenta, l’aigua no se satura i desapareix. Les turbulències són un clar exemple de les variacions de l’aire.

    “Fumigació a través d’aspersors químics situats a la panxa de l’avió”: A la panxa de l’avió hi ha els punts de drenatge d’aigua de les piques dels lavabos i els mobles bar, també hi ha els escapaments d’aire dels aires acondicionats, sense esmentar els drenatges dels propis líquis de l’avió com l’aigua potable o fluid hidràulic. Podría ser perfectament el mateix efecte que el contrail però per l’aire que surt dels aires acondicionats, que creieume, surt ben calent.

    I ara una pregunta, quina utilitat pot tindre llançar productes químics a 10.000m d’alçada? Arribarien tant dissolts a la terra que no tindrien efecte algun. I si son per a enterbolir la quantitat de sol que ens arriba, sería molt més efectiu la contaminació des de terra com la que es veu sobre Barcelona des de les afores, que una simple línia blanca al cel.

    No us penseu que els dies que no veieu esteles és que no volen els avions, el que passa és que no es donen les condicions adients. Vaja, sona a excusa? doncs mireu aquesta pàgina de trànsit aeri en directe: http://es.flightaware.com/live/airport/LEBL No surten tots però bastants.

    Per acabar algunes imatges que us poden resultar curioses: a Vancouver fumiguen amb les hèlices del avions: http://www.airliners.net/photo/Harbour-Air/De-Havilland-Canada/0998198/L/&sid=a53e922946f0a98d04733f86e6060129 http://www.dhc4and5.org/buffalo457w.jpg Realment us penseu que algú es dedica a inventar-se un sistema per a posar tubs i vàlvules en una hèlice que té apenes un centímetre de gruix?

    http://www.airliners.net/photo/Canadian-North/Boeing-737-232-Adv/1865339/L/&sid=a1c30428009271c04736ca6aeb29f237 Canadà a -39ºC. Com més fred fa, més possibilitats hi ha que es condensi l’aigua.

    Mireu en un dia de fred el tub d’escapament del vostre cotxe.

    Bon any nou a tothom.

  7. Uy perdón, me he dejado de contestar a un mensaje.

    ¿Tu has visto en directo aviones que den esos giros cerrados de ida y vuelta? ¿Y son aviones pequeños como este http://fotodj.com/subsites/wallpaper/images/Extra%20300S%20-%20Oceana%202002.jpg? Pues resulta que esto es un avió acrobático que tira humo para que se vea las figuras que hace. Un avió comercial NUNCA podrá hacer giros rápidos ya que de lo contrario lo que hará será estrellarse, como pasó con este avión militar en Alaska hace no más de dos años: http://www.youtube.com/watch?v=Layz-3XxZC4&feature=related No se ve el final pero créeme, no tuvieron tanta suerte como para que viniera un OVNI a abducirlos.

    Las fluctuacions de estela lo he explicado bien en mi anterior comentario-discurso, la atmósfera tiene cambios de presión y temperatura en espacios relativamente pequeños, sobretodo cuando hay tormentas.

    Las irisaciones de colorines no son mas que un arco iris, como bien dice la palabra IRISación, descomposición del color blanco cuando los rayos del sol entran en contacto con el agua, ¿o hasta hay que explicar que el arco iris no es obra de Diós con el consentimiento de los Estados Unidos?

    ¿Llueven fibras sintéticas? ¿también lo has vivido en directo eso? ¿Cómo sabes que son sintéticas, les has hecho un análisis microscópico? Lo que llueve pueden ser perfectamente producto de la vegetación. Yo mismo tengo un vecino con un árbol que tira una especie de algodón y nos llena el patio de bolas blancas. ¿Realmente crees que un producto arrojado a 10.000 metros de altura llegará al suelo en forma de lluvia de fibras sintéticas? Para empezar el viento de las diferentes capas de la atmósfera se lo llevaría a kilómetros de distancia, y cuando llegasen al suelo estarían tan esparcidos que apenas caerían tres o cuatro en la misma zona.

    Como dije antes, los avions vuelan día sí día también, lo que varía es que un día dejan contrails y otros no, depende de la temperatura y presión del aire donde se encuentres. Esto es la meteorología, amigos.

    Muchas veces ves dos aviones en la misma dirección debido a que siguen las aerovías, líneas aéreas imaginarias pero establecidas que se usan para la navegación aérea. Aviones con rutas por ejemplo de oeste a este y que se crucen por encima de Cataluña es probable que compartan una misma aerovía, por lo que parece que uno siga al otro.

    Una curiosidad es que muchos aviones cruzan rutas encima de aeropuertos ya que son puntos de conexión importante entre aerovías, denominados VOR (VHF omnidireccional range). Eso hace que haya mucho tráfico en un mismo punto. En el aeropuerto de Barcelona se ve a veces una estrella de estelas pintada en el cielo, pues muchos aviones de muchos orígenes y muchos destinos cruzan sus rutas en el VOR d’El Prat. Y luego no caen fibras sintéticas, ya hay bastante contaminación en el propio aeropuerto con los vehículos diésel y el mismo combustible de los aviones. Eso sería un buen tema con el que quejarse y no cosas que son fruto del desconocimiento de la gente en verso al mundo de la aviación.

    • Una pregunteta, Aleix: els cúmulo nimbus es formen a una alçada d’entre 2.000 i 6.000 metres, hi estem d’acord?
      A aquella alçada, la temperatura mitja és d’uns 10ºC, hi estem d’acord?
      Els contrails només es poden formar quan la temperatura és de menys de -40ºC i la humitat relativa de més del 70%, hi estem d’acord?
      Llavors, com pot ser que hi hagi avions que passen per sota de cúmulo nimbus i deixin contrails?
      Per cert, les avionetes d’acrobàcies volen a 10.000m d’alçada???? I si el que fan és deixar anar fum per fer figuretes, PER QUÈ COLLONS HO FAN DURANT UN DIA NORMAL com avui? Acabo de fer una foto d’una maniobra similar, i no li veig el sentit de fer piruetes perquè sí.
      Un avió a 10.000 metres d’alçada es veu a simple vista? Jo els estic veient tots, avui.
      Què fan 4 avions volant en paral·lel separats pocs metres entre si sobre una ciutat amb un trànsit aeri tan reduït com és el que té Lleida? (confirmat per controladors aeris).
      És curiós que per avui no hi ha vols programats (ZERO) a l’aeroport d’Alguaire, i estan circulant avions a molt baixa alçada:
      http://www.aeroportlleida.cat/index.php?id=4

  8. Me estoy riendo bien a gusto. Aleix, deja de repetir las mismas consignas que te dictan, como buen desinformador que eres.

    El tema de las fibras sintéticas lo he vivido, sí señor, en primera persona. Y sé que probablemente las que yo he visto no han sido fumigadas justo encima de mí. No sólo se fumiga en Lleida o en España. Del mismo modo que lo que se rocía aquí afecta a otras áreas, es lo mismo que ocurre con las fumigaciones de otras zonas, que nos afectan aquí.

    Lo de los vuelos acrobáticos ha tenido también su gracia. ¿Tan ignorantes nos crees?

    En cuanto al a intermitencia de las estelas lo he visto en todo tipo de condiciones. Días más fríos, días más cálidos. Enero, Agosto, Octubre… Con y sin nubes naturales, y en un espacio muy reducido. Casualmente, esas intermitencias coincidian con espacios aéreos en lso que los aviones iban a propósito a derramar esa mierda, formando una parrilla en esa zona. Esto estoy harto de observarlo desde espacios abiertos, donde puedo seguir casi de forma completa el recorrido de los aviones que van y vuelven incesantemente fumigando porquerías de ese tipo.

  9. deu n’hi do, ara també posen desinformadors catalans embolicant la troca per confondre als que estan despertant…

    aquí no hi som per defensar una teoria o un dogma, aquí hi som per defensar LA VERITAT

    les seves explicacions no es corresponen amb la veritat senyor “mecànic”, podrà enganyar a gent ignorant però no podrà enganyar a la gent desperta que mirem al cel cada dia durant anys, a partir d’ara serà banejat d’aquest blog, no tenim cap intenció de seguir pas el seu estúpid joc de mentides

    davant l’evident fumigació química aèria des de dos aspersors alineats amb un motor

    vostè ofereix aquesta pobra explicació

    “”””””el primer cas on surten 2 esteles d’una mateixa ala quan a l’altra només hi ha una, si us hi fixeu una mica es veu clarament com l’inici dels dos contrails fa una punxa, el que demostra que prové del mateix punt. Si vingués de dos llocs diferents es crearien dues punxes separades.””””””

    a la fotografia hi ha dues punxes separades, l’estel·la resultant es el doble de gran que l’altra, els motors son iguals, conclusió, no son estel·les generades pels motors, son fumigacions

    ha liat molt la troca amb presió temperatura humitat, però no ha dit res d’aquest avió cisterna militar FUMIGANT PRODUCTES QUÍMICS

    i per acabar es molt insultant que pretengui fer creure que els avions que ruixen son en realitat avions de passatgers

    ES NOTA MOLT que els avions que ruixen productes quimics no hi son cada dia, nomes hi son els dies que FUMIGUEN

    la silueta dels avions que ruixen productes quimics es distingeix a simple vista, els dies que ruixen brutalment es veuen uns 20 avions cada hora ( a Lleida )

    els dies que no fumiguen no es veu cap silueta de cap avió, si fossin rutes comercials o de passatgers s’haurien de continuar veient les siluetes dels avions, però NO ES VEU RES DE RES

    i per acabar, a barcelona tenint el prat potser si que es pot donar la casualitat de que dos avions de passatgers es creuin perpendicularment en el mateix moment

    però a lleida no cola campió, la probabilitat de que dos avions es creuin perpendicularment just en el mateix moment i damunt la ciutat de Lleida es nula

    , i mes mirant les rutes aèries, pràcticament ni hi ha trànsit aeri ala plana de lleida

    http://www.flightradar24.com/

    a vendre la moto a un altre lloc, no tornis desinformador miserable

  10. Mucho ojo con esto:

  11. El que encara em ric sóc jo.

    Bé, cadascú és lliure de pensar el que vol ja que aquest és un país de lliure expressió, així que vosaltres mateixos amb una interpretació totalment errònia d’un fet.

    Demano disculpes si algú s’ha sentit ofès amb el meu llenguatge, he intentat ser totalment formal sense cap intenció d’insultar ni agredir verbalment a ningú.

    Bona nit a tothom.

    • d’acord aleix, ja has expresat el teu punt de vista, tant de bo tinguessis raó tú, tant de bo les fumigacions quimiques aèries fossin cristalls de gel, tant de bo fos veritat que el tió de nadal caga joguines i xocolata, però la veritat es la veritat, per futuda que sigui

      si us plau no cal que tornis per aqui

  12. Señor Aleix, ¿ya no tiene más que decir? Yo quiero que me explique qué significa esta foto:

    http://chemtrailsbarcelonanord.wordpress.com/2012/01/03/3-1-12/img_20120103_122916/

    ¿Son las estelas que describen las rutas normales de los vuelos comerciales como usted decía? Pues a los pasajeros les debió salir el desayuno por las orejas, por lo menos.

    ¿Son aviones acrobáticos? Claro, a esa altura y porque sí.

    ¿Están hechos los arcoiris de Etileno Dibromida? ¿Nada de esto le suena?…

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: