El coeficient intel·lectual de la humanitat està DISMINUÏNT


El coeficient intel·lectual de la humanitat està disminuïnt gràcies als enormes esforços de l’escòria químico-farmacèutica que fa tot el possible perque així sigui.

Pesticides que no només son cancerígens, sino que a més a més, actuen a nivell cerebral fent que la gent sigui més curta.

Endarreridors de flama, absurdament presents en tots els electrodomèstics i mobles, que no només son una gran farsa que no endarrereix cap flama, sino que  a més a més disminueixen el coeficient intel·lectual i provoquen malalties.

Plastics, pintures, cosmètics, sabons, dentífrics i un llarg etc tres quarts del mateix.

I tot gràcies als polítics (prostitutes barates de l’escòria energetico-químico-farmacèutica) que menteixen com a rates per guanyar vots i despres paren el culet a l’escòria a canvi de quatre duros.

I TU QUE COLLONS ESPERES A DESPERTAR?

MÀXIMA DIFUSIÓ A AQUEST DOCUMENTAL, CLATELLOTS DE VERITAT A DOJO

 

 

 

 

 

 

2 Respostes

  1. Estaria bé que també penjessiu algun video sobre els ChemBombs, aquí us passo un video. Espero que us serveixi d’ajuda.

  2. molt interessant Joan gràcies

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: